lørdag 24. oktober 2009

Vår nydelige gutt...



Nå er det 11 dager siden jeg har skrevet noe om hvordan det går med oss. Det skjer masse nytt og spennende hele tiden.

I skrivende stund er vi nede hos min kjære med familie på Vanse. Kjøreturen hit som er på 45 mil, gikk utrolig fint. Han var så rolig og sov hele tiden. Vi hadde første stopp ca. halveis. Da var det tid for en lufterunde og mat for både Shange og meg. Stoppet også i Kristiansand, men det tror jeg Shange kunne spart seg for siden det regna ;o) Men vi fikk hatt litt miljøtrening både på XXL og Toys'r'us.
I dag har vi vært på stranda. Shange har smakt tang og tare, og såvidt lukta på vannet. Etter det har vi hatt familie bursdag for minstemannen til Bjørn, Elias, det var stor stas og Shange har vært veldig flink til å forholde seg til alle små og store.

Han hadde visst fått lov av min kjære Bjørn til å komme opp i senga :o)


Denne uken har Shange vært med på jobb. Han ligger for det meste i kurven sin ved plassen min. Han har alltid en raptus runde på morgenen når vi ankommer. Så tar han det som regel rolig resten av dagen. Jeg er veldig heldig som har mulighet til å ha han med på jobb. Det gjør jo denne første tiden mye lettere.


Forrige uke var Bjørn hos oss fra tirsdag til søndag. Da hadde de alene tid mens jeg jobbet, så de fikk "bondet".

Vi hadde en kveldstur til Sverige. Når Shange hadde ligget en liten stund i bilen, gikk jeg for å lufte han litt. Da lå han og sov og skalv. Har visst fått en hund som må ha klær på seg da han skal ligge litt stille :o) Han syntes det var veldig godt å bli tullet inn i en fleece jakke og et teppe.

Forrige lørdag dro vi en tur ned til Oslo sentrum der Shange fikk gått litt i byen.

Så dro vi på Axelsons en tur der traff vi Eva som syntes Shange var veldig fin.

Kapeh var også på Axelsons...


Og Shange møtte sin bror i speilet ;o)

En liten oppdatering på livet vårt. Vi er veldig gla for å ha fått vår lille løve som går inn i livet vårt. Han er en flott gutt som gjør oss veldig gla...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar