tirsdag 13. oktober 2009

Besøksdag

I går var vi på en liten besøksrunde.

Vi måtte innom Axelsons, siden det var Anne sin siste dag før hun flytter til Arendal.
Shange sov egentlig under nesten hele besøket. Og alle syntes selvfølgelig at han er ultra søt.

Etterpå tok vi ferden til min jobb. Der var det veldig mange som syntes det var fint å hilse på han. Han var veldig rolig og sov under det meste av det besøket også. Men våknet da sjefen min skulle spise litt varm mat, som Shange syntes lukta veldig godt ;o)

På ettermiddagen gikk vi en tur på Ekeberg igjen. Shange er fortsatt litt usikker. Men han rygger nesten ikke lengre da han møter andre mennesker. Vi møtte et par snille, voksne hunder som han hilste på. Etterpå møtte vi en vakker liten hvit elghund tispe på 4 mnd. Hun og Shange lekte veldig godt sammen.

I dag kommer Bjørn til oss. Han gleder seg veldig til å se han. De skal være sammen mens jeg nå jobber onsdag, torsdag og fredag.

Har snakket med oppdretter Monica i dag. Fått litt gode tips og råd i forhold til at han er litt usikker når han er ute. Vi har avtalt at vi skal få trene med Monica som lærer. Så skal den ene søstra til Shange skal være med og en annen liten valp. Det gleder jeg meg veldig til. Det blir spennede og lærerikt, og en fin start for alle :o)

Nå er det tid for litt fang kos for Shange :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar